Urszula Bidzińska
Moderator
Dołączył: 09 Sty 2012
Posty: 282
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Czw 8:31, 07 Maj 2015 Temat postu: IX edycja konkursu na najlepszą pracę magisterską |
|
|
ruszyła kolejna - IX edycja konkursu „Teraz Polska Promocja i Rozwój” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą konkurencyjności, innowacyjności i promocji Polski.
W tym roku tematyka konkursu została poszerzona o zagadnienia dotyczące konkurencyjności i innowacyjności gospodarki polskiej.
Ponadto, jak dotychczas można składać prace z zakresu marketingu terytorialnego i narodowego.
Ze szczegółowymi informacjami można zapoznać się w „Regulaminie konkursu”, zamieszczonym na stronie Terazpolska.pl w zakładce „Konkurs prac magisterskich”.
Atutem konkursu są atrakcyjne nagrody pieniężne oraz uroczysta oprawa gali finałowej, odbywającej się z udziałem przedstawicieli Prezydenta RP, ministrów oraz reprezentantów świata nauki. Imprezą towarzyszącą jest konferencja naukowa „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.
Konkurs „Teraz Polska Promocja i Rozwój” zyskał status jednego z najpopularniejszych i zarazem najbardziej prestiżowych konkursów prac magisterskich w naszym kraju. Udział w nim wpływa pozytywnie na wizerunek laureatów i zwiększa prestiż ich macierzystych uczelni oraz promotorów. Informacje o konkursie trafiają do mediów ogólnopolskich, regionalnych i studenckich.
[link widoczny dla zalogowanych]
HASŁA UZUPEŁNIAJĄCE
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
· INNOWACYJNOŚĆ
· PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
· KONKURENCYJNOŚĆ
· rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
· konkurencyjność i innowacyjność polskich produktów, firm, branż i regionów
· badania i rozwój
· rozwój społeczno-ekonomiczny miast i regionów
· umiędzynarodowienie polskiej Gospodarki
· rynki finansowe a rozwój i konkurencyjność Polski
· strategie rozwoju i strategie marketingowe miast i regionów
· marka Polski, promocja kraju w świecie, jego regionów i produktów
· SOCJOLOGIA
· PSYCHOLOGIA
· NAUKI SPOŁECZNE
· FILOZOFIA
· PRAWO I ADMINISTRACJA
· KULTUROZNAWSTWO
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKI:
· LUDZIE
· POTENCJAŁ
· UWARUNKOWANIA
· marka Polska, promocja Polski w świecie
· wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
· dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
· instytucjonalne uwarunkowania konkurencyjności i rozwoju Polski (system prawny, sfera edukacji i nauki, instytucje wsparcia biznesu i in.)
· marketing polskich miast i regionów
· spójność społeczno-ekonomiczna Polski, społeczne i demograficzne wyzwania Rozwoju
· rola kapitału ludzkiego, intelektualnego i społecznego w rozwoju Polski
· NAUKI POLITYCZNE
· DZIENNIKARSTWO
· STOSUNKI MIĘDZYNARODOWE
POLSKA W ŚWIECIE:
· TOŻSAMOŚĆ
· WIZERUNEK
· PROMOCJA
· promocja Polski w świecie
· Polska w stosunkach międzynarodowych
· działania marketingowe polskich miast i regionów
· promocja kulturalna i naukowa (w tym zarządzanie w kulturze i nauce, promocja kształcenia, innowacyjności i kreatywności, promocja polskich osiągnięć naukowych, edukacyjnych i kulturalnych w kraju i w świecie)
· wybitni Polacy i wybitne polskie osiągnięcia (gospodarcze, kulturalne, naukowe, sportowe, społeczne) zasługujące na popularyzację w świecie
· WYDZIAŁY ROLNICZE I DOTYCZĄCE OBSZARÓW WIEJSKICH
ROZWÓJ I PROMOCJA POLSKIEGO ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH
· rozwój, konkurencyjność i promocja sektora rolno-spożywczego
· produkty i specjalności regionalne
· międzynarodowa konkurencyjność sektora rolno-spożywczego
· rozwój obszarów wiejskich
· ZARZĄDZANIE
· MARKETING
PROMOCJA POLSKICH OSIĄGNIĘĆ, DOBRE PRAKTYKI ZARZĄDZANIA
· marka Polska, promocja Polski w świecie
· działania marketingowe polskich miast i regionów
· międzynarodowe sukcesy polskich branż i firm
· dobre praktyki w obszarze przedsiębiorczości, innowacyjności, zarządzania w administracji publicznej, kulturze, sporcie, nauce, edukacji
· skuteczność i efektywność strategii i narzędzi zarządzania i Marketingu
· polskie branże/firmy/produkty flagowe, ich konkurencyjność, rozwój i promocja
· TURYSTYKA
· REKREACJA
· SPORT
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI, REKREACJI I SPORTU
· rozwój i promocja turystyki (w tym konkurencyjność oferty turystycznej, turystyczna marka regionów i miast Polski)
· konkurencyjność i promocja polskiego sportu (w tym promocji Polski poprzez sport i promocja polskiego sportu)
· produkty i specjalności regionalne
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Urszula Bidzińska dnia Czw 8:53, 07 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|